Ski service
Suntem de părere că echipamentul de ski și snowboard ar trebui servisat cel puțin o dată pe sezon. De ce spunem asta? Și ce anume înseamnă mai exact un ski service complet? În cele ce urmează vom parcurge etapele unui ski service de calitate.
Orice echipament de ski sau de snowboard trebuie întreținut periodic pentru a avea parte de sesiuni fără probleme pe pârtie. În urma servisării, echipamentul devine în mod automat mai ușor de controlat atât în viraje, cât și la viteză. Odată ce echipamentul este bine pus la punct, vei putea avansa într-un mod rapid, eficient, natural și în deplină siguranță.
Ski service Interski
La Interski dispunem de propriul nostru service de echipamente, folosim utilaje și tehnici moderne și performante, iar staff-ul nostru are o experiență de peste 10 ani în acest domeniu.
Un ski service complet presupune ca echipamentul tău să treacă prin următoarele etape:
- se repară zgârieturile din talpă cu cofix,
- se setează microprofilul tălpii (cu utilaje Wintersteiger vom oferi tălpii un profil de ski alpin sau de freeride),
- se ascut canturile la diverse unghiuri începând de la 86° până la 90°,
- se ceruiește întreaga talpă (dispunem de diverse tipuri de ceară în funcție de zăpadă).
Dacă te-am convins de importanța servisării echipamentului tău, te așteptăm la Interski unde vom evalua starea actuală a echipamentului și îi vom reda apoi performanța necesară ca tu să te bucuri de zile cât mai plăcute pe pârtiile din Poiana Brașov.